Good morning

Det är min första lediga dag idag. Lördag. Jag cravar efter godis och kakor. Solen lyser faktiskt lite smått :D kul med sol. Familjen har gått till någon park eller nått och jag är ensam hemma. Det är faktiskt ganska skönt eftersom jag då är fri att göra mer som jag vill. Eller jag får typ göra vad jag vill nu också men ni fattar! Ska ge mig ut på en promenad nu och sen ska jag ge mig ut till stan vid tre. Ska träffa Karin på piccadelly circus. Yay! Längtar.



ska äta en clementine också ifall ni ville veta :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Hannisen. Vi bokar hotell i Syd Afrika och ska göra middag snart. Pappa undrar om det regnar för det gjorde det på TV när han såg fotboll nyss. Ha det så kul i City och hoppas clementinen var god. Kram

2011-08-20 @ 17:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0