I take you down the only road I been down

Hej!

Sitter, som  vanligt i mitt lilla kryp in. Idag har jag varit med familjen hela dagen. Hade inget bättre för mig och dessutom vill jag ta chansen att lära känna barnen mer. Jag vill att vi ska känna varandra så mycket som möjligt nu i början och nu i tio arbetsdagar ska jag ha dem hela dagen. Det blir ganska intensivt men ändå rätt kul. Hoppas att  jag kan få dem att gå ut i alla fall två gånger. en på förmiddagen och en på eftermiddagen.

Aja idag var rolig. Vi gick till parken och lekte lite olika lekar. Bland annat cafe. Barns fantasi is to die for. Underbart vad de kan komma på. Vi åt lunch och sedan skulle det bakas chokladtårta som jag hjälpte till med. Barnen var också med och det såg ut som en orkan hade gått genom köket när vi var klara. Dessutom fällde Samuel den sötaste kommentaren ever. Vi hökk på med glasyren och det spilldes på bänken. Jag slickade upp det med fingret. Samuel kollar på mig och säger.

Did you slick it? What's up with you? (han pratar svengelska (; )

Haha jag och emma började skratta för han hade precis hjälpt till att slicka den andra skålen. Hahha.

Sen spelade vi wii vilket är en annan femma. Tre ungar som skriker instruktioner om hur jag ska göra fast inte samtidigt och inte samma sak. Dessutom blir de sura om man gör fel fast man följt deras instruktioner. Ja ja men de är ju barn så det är väl inte så konstigt. Det blev en del bråk också men helt okej. De blir mest väldigt exalterade och hoppa framför tv:n.

Ja det var min dag det. I morgon väntar nya äventyr. Längtar efter choklad och smågodis. På torsdag bär det av till London igen. Yiiha

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0