ON A BOULEVARD OF BROKEN DREAMS

Hej hopp! Min första riktiga dag i London är snart slut. Jag har lever fortfarande och allt är faktiskt riktigt bra. :D har hunnit med en promenad i området utan att gå vilse samt gått vilse när jag försökte följa en karta. Men nu är jag hemma och har även en mobil med engelskt telefonnummer. Har även umgåtts lite mer med barnen. Kanske föresten ska presentera familjen för er. Även om jag inte har bilder och inte vet om familjen vill att jag ska lägga upp bilder på dem. Men kort och gått är familjen.

Mamma: Emma

Pappa: Luke

Tomas som är sju år

och Mattias (Tias) och Samuel som är fem år gamla

Alla tre barn är otroligt söta men Tomas är lite blyg och reserverad nu i början. Mattias är jättebusig och har redan börjat busa med mig vilket är jätteroligt. I morgon är det min första jobbdag och då ska jag alltså vara med dem hela dagen. Vi ska gå till parken och äta glass och springa av oss och så ska vi hitta på massa kul. Ser framemot det!

Ska lägga upp lite bilder nu också :D



Huset! Det är det längst till vänster. Där man ckså kan se två blåa
skjortor i fönstret



På powerwalk i det typiska england



Glömde min tandborste och tandkräm hemma så det första jag gjorde idag var
att köpa tansborsta plus tandkräm plus borsta två gånger fem minuter

Nu ska här kollas celebrity bigbrother. Only for you Uncle!

<3

Kommentarer
Postat av: Jessmo

Sjukt kul att läsa! Och tack för din kommentar, den värmde ska du veta <3 hälsa dina chineses from me! haha

2011-08-19 @ 01:32:48
Postat av: Annalena

Hej vännen. Skönt att höra att du trivs. Kram

2011-08-19 @ 07:15:58
Postat av: Pappapeter

Det är bra att du håller Karius och Bactus på avstånd. Läser att du läser böcker för de små du får väl höra av dig om du vill att jag ska skicka lite "bra" barnböcker till dig. Här har det slutat regna lite så vi håller oss inomhus, hoppas du fick en bra dag i parken,



Kram Pappa :-)

2011-08-19 @ 18:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0