SO I JUST PUT MY ARMS AROUND YOU

Dagen har varit fin så fin. Regnet öste visserligen ner men åh vad fint ändå. Fick en lång sovmorgon och tog det lungt fram tills jag åkte in till London för att träffa Nina. Nina är en tysk au pair som bor i norra London. Vi träffades vid piccadilly circus. Vi gick till starbucks och  köpte lite fika och satt sedan där i tre timmar. Och åh vi klickade verkligen. Det var så himla skönt att vi kunde sitta och prata om allt möjligt. Det blev mycket au pair prat förstås men det var bara skönt att allt flöt på och inget blev stelt. Sedan var hon tvungen att åka hem så jag köpte KFC som jag åt med god aptit. Sedan satte jag mig på bussen hem och lyssnade på musik. Det var fint det.

Nu ska jag inte göra så mycket mer idag. I morgon blir det lite promenad, lite mys, lite av varje. Hoppas det inte regnar så mycket.

På söndag är det notting hill carneval och det ska jag och karin gå på. Det blir frozen yoghurt igen. Fan vad gott!



See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0