Sometimes the feeling is right

Godmorgon!

Har just rotat igenom en främmande kyl i jakt på frukost. Det tog ett tag att hitta bröd men så fick jag en snilleblixt och kollade i frysen. Bingo. Nu har jag ätit rostat bröd. Fullkorn till och med vilket jag och min mage är ytterst tacksamma för. I går visade Emma mig var jag kan hitta ett köpcentrum här i Fulham. Hon visade på kartan så nu kommer jag aldrig hitta dit. Jag kan inte läsa kartor. Jag kan komma ihåg höger vänster rakt ram höger i andra korsningen vid traktorn. Men jag kan inte läsa kartor. I'm screwed. Jag ska i alla fall fixa ett oystercard och ett nytt  simkort så jag kan ringa och smsa billigt här i england. Sen ska jag även öppna ett bankkonto så jag kan få min lön någonstans.




OBSOBS Jag gick inte upp nyss. Alltså om ni kollar tiden så tror ni jag sov hur länge som helst. Men inlägget postades inte och jag fick posta i efterhand. Shit happens!

Puss

Kommentarer
Postat av: Styvmor Annalena

Hej vännen. Känner igen mig, inte lätt att komma till ny familj...du fixar det för du är en fixis. Älskar dig.

2011-08-18 @ 15:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0