Things we knew were true

sorry för dippen tidigare idag. Men då kändes det som om jag var redo att åka hem. Eftermiddagen blev mycket bättre. Vi hade picknick i parken och läste lite böcker. De lekte på egen hand länge utan att börja bråka så det var skönt. Det enda problemet var att Tias blev lite tjurig och tappade humöret och gjorde saker han inte fick. Men det löste sig.

Här är lite bilder från dagen.



South park som vi alltid går till



Det finns alltid flygplan att kolla på om man tycker sånt är skoj



Pojkarna leker en lek jag inte förstår mig på. Tomas bestämmer lekens regler.




Lite picknick är roligt



I brist på annat lekte jag konstnär. Det bittra i mig satt kvar lite. Suddade ut det innan barnen kom för att undvika frågor :)

<3

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hej Hanna! Kul att följa dig genom bloggen och se allt vad som händer. Att det går lite upp och ner vet jag av egen erfarenhet. Ha det bra! Kramar Ewa

2011-09-01 @ 16:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0