Det spelar inte längre någon roll

Idag har jag mest bara chillat här hemma. Suttit vid datorn facebookat. Chattat med några vänner och så. Det var väldigt skumt väder måste jag säga. En sekunden sken solen och sen började det regna igen. Eller det började ösa ner. Jag hann i alla fall med en liten tur till Fulham Broadway där jag fyllde på mitt simkort samt köpte ett paraply som jag ska bära med mig var jag än går. Det lär behövas I think! Tog lite bilder med mobilen jag tänkte visa för er. Så ni kan se lite av Fulham.

När jag kom fram till Fulham Brodway var det massa poliser överallt och jag trodde först att det varit bråk och sånt med tanke på alla kravaller som varit. Men även vissa vägar var avstängda och sen förstod jag att det var fotbollsmatch på gång. Chelsea skulle ju spela. Det var stånd som sålde tröjor och sånt överallt. Jag tänkta att jag tar en tur och kollar lite. Typ hundra meter från fulham broadway låg stamford bridge. Det var lite coolt. Visste ju att den låg här i Fulham men trodde den var lite mer off. Men icke sa nicke. Där var den. Så nu vet jag var jag ska gå och kolla fotboll. Chelsea vann matchen om någon ville veta. 3-1. Yay det är mitt lag det!

Sen kom Emma hem och vi åt mat och pratade om lite allt möjligt. Lärde känna varandra lite. Vi åt jordgubbar och kollade på x-factor och hade hur roligt som helst! I morgon blir det Notting Hill carneval med Karin. Kul!

Nu blir det bilder



Det finns många stra parker i Fulham vilket är kul. Dit kan man ju alltid gå med barnen eller med någon kompis och bara hänga. London och parker hör lixom ihop.



Fulham Broadway alltså. Inte mycket att skryta med men ganska gulligt. Det finns bio och några restuanranger,



Precis som det gör i alla andra städer finns det gator öven i Fulham. I början kanske man går fel men sen lär man sig hitta. Jag gick inte fel idag utan rätt, rätt, rätt. Två gånger!



Här är den alltså. Stamford bridge. Rätt coolt om man tänker efter.



Vädret var strålande under den tid jag var ute. När jag kom hem igen började det regna. Haha.



God natt!

Kommentarer
Postat av: Annalena

Hej vännen. De varnar lite för kravaller på Notting Hill karnevalen, så ta hand om dig lite extra. Här är allt som vanligt annars; jag betalar räkningar och pappa tittar på VM;) Ok, jag ska börja följa Chelsea nu när du har dem som hemmalag. Här är det lika väder som i London, nyss regnade det och nu skiner solen, fast det ser ut som regnet snart är åter. Kram

2011-08-28 @ 10:56:21
Postat av: Jessmo

Tänkte bara tillägna några väl valda ord till dig, så here it comes:



Shanghai hong kong tjing tjing tjong, siameskatt ding ding dong.



Hoppas att budskapet gick fram!

Much love (xoxo, gossip girl)

2011-08-28 @ 11:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0