Yesterday

Igår tillbringade jag alltså dagen i London. Det hela började med att vi träffades vid oxford circus. Båda var lite sena. Sen tog vi tunnelbanan ut till Nottinghill. Vackra Nottinghill. Jag blev kär direkt. Synd att jag glömde fota gatorna där för det var väldigt fint. Vi åt lunch på ett cafe och åt sedan frozen yoghurt. Mums! Sedan gick vi runt lite och åkte in mot stan igen. Henrietta ville till Arsenalbutiken och tåg tunnelbanan dit. Eftersom hon inte hade någon mobil gick jag och Karin till Hyde park corner och väntade. Det var skönt att bara ta av sig skorna och chilla i gräset en stund. När Henry sedan kom tillbaka satt vi där en stund till. Sedan blev det dags för att äta middag också och vi tog bussen till Marble Arch och gick upp längs Oxford street. Vi hamnade på spagetti House. Det var mycket trevligt och det pratades mycket om hästar och allt möjligt annat. Allt som allt var det lätt den bästa dagen hitills i London.





Självklart hade jag med ett stor paraply





Naminam





Köpte godis och en flap jack med blåbär



Lyssna på musim är ju roligt. Vi sjöng lite disney också


Kommentarer
Postat av: PappaoAnnalena

Hej gumman. Vi är i Stockholm. Här är en underbart varm kväll och vi har ätit god fisk till middag och druckit belgiskt öl. Mums. Ha det bra och håll tummarna för pappsen imorgon. Vi vet inte vem han ska spelam med. Kram.

2011-08-26 @ 18:55:29
Postat av: Sara

Jäklarns vad gott det såg ut!!!! gud vad sugen jag blev!



hoppas du har det bra! saknar dig faktiskt när jag är hemma hos cornelia! saknar din, min och cornelias humor! för underbar!



KRAM!<3

2011-08-26 @ 21:18:31
URL: http://sarasplacee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0