Fall

Har inte bloggat särskillt bra de senaste dagarna. Helgen var underbar tillsammans med familjen. Kunde inte inte haft det bättre. Och om mindre än en månad kommer de andra och hälsar på. Det är lite att se framemot såhär i höstmörkret.
Igår hade jag barnen ensam hela dagen. Eller ja de var ju i skolan men Luke var inte hemma varken på morgonen elller kvällen. Det gick rätt bra ändå. Förutom att maten kom precis klockan fem och jag hade lite jobbigt att både serva tre barn och packa upp 7 kassar mat. JA sen skulle en reperatör fixa värmepumpen. Men han kunde inte för att hyllorna var i vägen. BAra att lyfta av lixom. Haha. Han var rätt sne.
Nu ska jag snart iväg på lunch. Bara jag får tillåtelse att gå till bussen :) Sedan i eftermiddag ska vi till tandläkaren allihop. Yiipie.
:p
¨

Kommentarer
Postat av: Sara

En MÅNAD?!?! How do you count?! Det är faktiskt bara 22 dagar kvar, så de så! :) <3

2011-11-09 @ 19:30:55
URL: http://sarasplacee.devote.se
Postat av: Annalena

Hej Hannis. Låter som Sara längtar till London. Jag längtar också....inte jättemycket efter just London utan att få träffa dig. Tre barn till tankläkaren, grattis! Hoppas allt gick bra. Ha det gott vännen. Kramis

2011-11-12 @ 15:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0