Hard work work

Hej hej.
,
Har nyss duschat coh ätit lucnh efter en promenad med Emil. Skulle ha mött honom halvvägs. Hehe han gick väl 3/4 av vägen. Hehe. Men så kan det gå. Emma är ledig idag men jag ska hämta barnen som vanligt. Hon är ute på stan i ärenden. Hon skulle i alla fall vara hemma och fixa middag så vi får väl se när hon dyker upp :p tror även hennes syter och systerdotter kommer på besök. Det blir roligt.
,
I morgon kommer äntligen äntligen äntligen mamma, Jonis och cornelia. Och på lördag kommer ju även Johan. Det ska bli så kul att ha dem här!
,
:D

Kommentarer
Postat av: Annalena

Och jag ville också komma med:( Nåja, bara en månad kvar så får jag träffa dig....längtar. Kramis

2011-11-04 @ 06:31:45
Postat av: Ewa

Hej! Nu är jag på G - min syster och jag kommer till London imorgon, onsdag. Jag försöker ringa dig så kanske vi kan träffas och fika nån dag.

Ewa

2011-11-08 @ 08:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0