Tänd ett ljus

Dagen har spenderats på westfield med Tessie, Denise och Anna. Det var grejer det. Det är så stort att jag inte hunnit med allt trots att jag varit där några gånger nu. Fick dock bara med mig en grej hem TILL MIG. Trots att syftet med turen dit var julklappar. Men ibland måste man ju få faila. Åt i alla fall godaste nudelboxen någonsin.
.
Sen vare bara tunnelbana hem. Hämta barnen, göra läxorna, sen skulle de pyssla. Sen skulle de inte det. Scooby-doo är viktigast i denna familj. Viktigare än läxor och pyssel och mat. Dom bli väldigt arga om skolreadinginte är färdigt i tid. Fast det är deras eget fel.
.
Nu sitter jag och väntar på matlevernas. Mellan fyra och fem var det ja :D Den har alltså 25 minuter på sig. På den tiden skulle jag ju kunna duka t.ex. men jag har en liten plan redan. Tjugo ska jag duka. TJUGO I blire.
.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0