Cause I'm having a good time

Har haft en lugn men fin dag. Började med frulle vid halv tolv. sen åkte jag och Emma upp till stan en timma senare för att sitta i green park med en varm choklad var. Det var gött det. Så varmt att man inte behövde jacka ens. Det gillas. Vi satt där en stund och sedan begav vi oss mot hyde park och mötte Tessie, Denise och Anna. Planen blev då att vi skulle till covent garden. Jag och Denise var lite tjuriga och vägrade ta bussen. Så vi delade upp oss. Anna och Tessie tog buss. JAg och Denise tub och Emma stackarn promenerade bort till marlylebone. :p
.
Det var dödsmycket folk i tunnelbanan och när vi väl kommit ner fick Denise ett sms och var tvungen att åka hem. Jag fick alltså stå ensam där som en packad sill. Men det gjorde ingenting. Vi andra gick till starbucks och snackade lite istället innan vi tog bussen hemmåt.
.
Nu väntar mycket vila innan jag och Emma ska till en bar här i Fulham. Går hem vid halv elva dock. Är inte aldeles pigg så det behövs. I morgon är det ju julmarknad på schemat. Ska bli kul med något svenskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0