When you can live forever, who do you live for?

Usch idag mår jag inte alls bra. Halsen känns bajs och kroppen tung. Har slarvat lite med sömnen denna veckan och de tär nog en bidragande orsak. Annars vandarar viruset runt runt i huset som aldrig full. Alla här har det på g. Och självklart alla andra jag träffar som också jobbar med barn :)
.
Det hr i alla fall lätt varit värt de gångera jag kommit hem sent. I onsdags begav jag mig till svenska puben för att träffa Emil och Linus. Sen gick vi vidare till O'neills i soho och stannade där ett bra tag. Kom hem vid 2. Inte okej.
.
Igår tog jag en lugn dag hemma för att sedan på kvällen gå hem till Denise, baka kakor igen plus gå på bio. Hemma halv 1. Okej. När jag vaknade i morse var jag dock så trött så trött och halsen är inte som den ska. Ikväll ska jag därför vara hemma med en film och lite godis. Sova tidigt för i morgon är det helg. Och jag har styrt lite planer redan. Vi får se hur det blir med dem :)
.
Filmen vi såg var ONE TIME.. SÅ stört jävla bra. Var helt uppslukad av den. Se den på en biograf nära dig!
.
Ingen åldras över 25. Vid 25 börjar nedräkningen och man måste jobba i sin tid man vill leva.

Kommentarer
Postat av: elsacharlotta

in time, hanna.

2011-11-25 @ 23:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0