Winter wonderland

God kväll. Dagen har spenderats på två julmarknader. En dålig och en bra. Först åkte jag till Earls court och träffade Emma och Fanny. Vi åkte lite impulsivt till julmarknaden i svenska kyrkan i hopp om att hitta något trevligt att köpa. det var bara mycket folk och allmänt tråkigt. Fanns visserligen lite svenska saker men långt ifrån vad jag hade förväntat mig. Så kan det gå! Fick inte med mig något annat än en lussebulle som Denise eller Tessie ska få.
.
Sen åkte jag till hyde park och träffade Emil Där gick vi runt i winterland. Där var det väldigt mysigt och fint. Älskade det. Sedan blev det middag på stage door i victoria. Trevlig pub, trevligt sällskap, god mat. Nu inväntar jag bara morgondagen. Jobb igen. Men det är helt okej att jobba. Inte så farligt alls :)
.
Kameran fick följa med idag :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0