fjortondeoktobertvåtusenelva

Ska snart gå och handla mat. Behövde köpa lite saker inför kvällens middag och så erbjöd jag mig att köpa det Luke behöver för helgen. Annars har jag tvättat idag. Börjar bli rätt van faktiskt. Bara att stoppa in i maskinen lixom :D
.
Kväll ska jag först åka till en random pub jag inte är helt säker på var den är. Där ska jag säga hejdå till Jacop och Max. Dumma människor som ska åka hem till Sverige :( efter det blir det utgång. Förmodligen i Camden på Koko. Ska inviga både partyklänning och klackskor då. Ska även ta med mig ballerina så jag inte behöver linka vägen hem från bussen ;) som förra gången.
.
Resten av helgen är annars oklar. Vet inte vad som sker. Hörde någon liten fågel viska om bio. En annan om bio den med. JAg får väl se. Just nu är egentligen det enda ajg vill att det ska bli november. I november kommer äntligen familjen. Idag längtar jag hem! Men det är mindre än en månad i alla fall så jag ska nog klara mig. Fick reda på att jag även är ledig under half term. Familjen ska iväg och jag får huset för mig själv. Det lockar lite det med. Men mest lockar tanken på att jag snart får se min familj igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du slutat blogga?

2011-10-18 @ 16:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0