God morgon

Ska nu ut i världen och göra några minde roliga ärenden. Ska handla och kolla varför jag aldrig får mina pengar från banken. Fattas en sådär 70 pund som skulle kommit i fredags eller senast igår. Vi hoppas att de finns på kontot nu!!! :D
.
Huset är fortfarande tomt vilket är skönt. Vet dock inte riktigt vad jag ska göra om dagarna. Många jobbar ju. Och i morgon är det halloween som gäller på alla klubbar. Jag är inte taggad. Jag får sitta här ensam och kolla på tv. Haha. Deppigt.
.
Nu är det iaf bara en vecka och en dag till familjen kommer. Längtar ihjäl mig just nu. Försöker planera något för dagarna också men vi får väl se hur det blir. Känner att jag behöver dem nu. Sen är det ju inte långt kvar till jul.
.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Annalena

Hej vännen. Önskar att jag också fick träffa dig nästa helg...hoppas du har tid att träffa oss i december. Kram

2011-10-27 @ 14:40:23
Postat av: M

Nu kommer vi snart!!! :) Kram <3

2011-10-27 @ 20:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0