I väntan på en lång kall vinter

Hösten har kommit till London. Mornarna är kalla och frostiga. Rök ur munnarna. Barnen har bytt till vinterjackan. Jag väntar fortfarande på min. Löven är gula, röda och vissa gröna och när solen lyser genom träden i parken kan man inte vara på ett vackrare ställe.
.
Dagen började med att Samuel var "sjuk" Luke frågade om jag kunde vara hemma med honom. (Åh fan tänkte jag) jag sa att det gick bra även om jag blev rätt sur. Inte på honom såklart men hade tänkt mig en sån fin dag med mys och cityakuten. Vi kom i alla fall överens om att vi skulle se hur det var när det var dags att gå till skolan. Det märktes ju inte att han var sjuk så mycket. Han kom i alla fall iväg till skolan och lärarna fick mitt nummer så de kunda ringa mig om det behövdes. Men som sagt han var nog inte så skjuk egentligen ;) hämtade alla ungarna som vanligt kvart över tre. Sen hade Tias ett vansinnesutbrott utan dess like. Men sen  blev det lungt igen. De älskade min mat. :D Vi kollade tv och åt frukt och sen var det läggdags. Nu sitter jag och väntar på Denise och Tessie vi ska till en Mojitobar. Trevligt, trevligt!
.
Dagens absolut bästa var när jag skulle säga hejdå till Tomas. Som vanligt sa jag ha en bra dag nu Tomas.
.
Ha en bra dag Hanna svarade han. Så fint. De pratar så sällan svenska så mycket :p
.
.
Det är så vackert här att man tappar andan!

Kommentarer
Postat av: M

Hoppas du inte fryser utan vinterjacka! Du har väl nån varmare jacka med dig? Vill du att vi tar med din dunjacka? Kram

2011-10-20 @ 20:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0