Longing for something

godagens!
.
Solen lyser och allt är frid och fröjd. Ska precis åka upp på stan med emil och där antalgligen ringa denise på nallen. Hon och tessie är redan där nämligen. Njuter för fullt av ett tomt hus. I morgon kommer familjen tillbaka. Det ska bli skönt med lite stök i huset men samtidigt så är det väldigt skönt att inte känna att man stör när man kommer hem sent eller så!
.
Gårdagen spenderades med lite folk från olika delar av världen. Eller ja först med Tessie och Denise på Nero. Sedan middag här hemma med Emma och sedan mojito med emma plus några tyska tjejer. Gick hem tidigt dock för jag var trött. Nu är jag utvilad och redo för nya äventyr. Vi får se vad som händer.
.
.
NU ÄR DET BARA EN VECKA KVAR TILL MIN ÄLSKADE FAMILJ DYKER UPP!!! <3
.
Detta ser inte ut som jag men det är det! Det ser lite ut som en giraff om jag får säga det själv.
Inget att vara stlt över.

Kommentarer
Postat av: Annalena

Men giraffer är jättesöta ju, precis som du. Ikväll ska jag köpa resa till LONDON så i december får du träffa din andra familj (och syster båda gångerna givetvis). Sköt om dig. Kram

2011-10-28 @ 15:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0