Open up the dirty window

God förmiddag!
.
Har kommit in efter en löprunda med Denise. Vi har börjat vårat liv mot den verkliga formen! Haha. Är så otränad att det är hemskt. Men nu ska vi ändra på det. Vi har ju redan gått på lång powerwalk nästan varje morgon i några veckor nu så det känns som vi har vanan inne. Ska komma igång med lite styrketräning också.
.
Resten av dagen kommer spenderas med spännande dejt med tvättmaskinen. Ska tvätta två maskiner plus mina Bh:ar som jag måste handtvätta eftersom jag inte vet var man köper en tvättpåse. Men jag tycker det är rätt roligt att handtvätta. Iaf om jag inte måste göra det hela tiden!
.
På lördag bär det av till Brighton. Längtar, längtar, längtar! Fina tjejer från hemma kan ju aldrig bli fel? Hoppas vädret blir okej. Sist jag kollade såg det lovande ut men man vet aldrig med det här landet. När som helst slår det om.
.
Hörs senare. Be en tyst bön för mig att barnen inte ska vara så jobbiga i eftermiddag. Nu på morgonen har de varit odrägliga! Haha. Jag och Luke blev helt trötta på dem. Om de är på dåligt humör i eftermiddag blir det inte så roligt för någon av oss. De har lixom redan blivit av med massa saker på grund av att de varit olydiga. Luke trodde det berodde på att de var förkylda och att de alltid var extra tjuriga då. Särskillt på varandra. Sen sa han att Emma var likadan så det gäller att passa sig när hon är förkyld ;D haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0