Så lägg dig ner och sov lillasyster

Jag och Denise har förflyttat oss till Cafe Nero. Vi har även köpt Sims 3 Det ska vi spela nu. Shit vad vi ska nörda! I morgon ska ajg ta med ungarna till Natural history Museum. Det blir nog en okej dag. På tisdag åker de ju iväg till en stuga innåt landet där de ska vara fram till lördag. Både jag och familjen kan knappt vänta till dess.
.
Resten av veckan ska jag njuta av ensamheten. Vet dock att jag kommer sakna familjen efter ett tag.
.
På tisdag blir det fotboll! Arsenal-Bolton. Emirates. Yiihaaaa!
.
Älskar förövrigt min nya sjkorta jag la beslag på igår. Skogshuggare here I come!

Kommentarer
Postat av: pappapeter

Hallo!! Kul att vara hemma igen och läsa din blogg. Men burr va kallt det är i Örebro 2 grader varmt och dimma. Hoppas matchen blir bra.. kram Pappa

2011-10-24 @ 12:58:07
Postat av: Annalena

Hej min Hannisen. Har läst ikapp din blogg, du verkar ha fullt upp...så kul att läsa hur du har det(bra verkar det). Att läsa bloggar i Afrikat har inte varit det lättaste för internet där är inte underbart bra precis. Älskar dig! Kramis

2011-10-24 @ 18:16:57
Postat av: lillsyrran

Hejsan syrran! Det är roligt att läsa att du har det bra. här hemma är det som vanligt. Ganska kallt bara. Nu är jag om möjligt ännu mer Supernaturl beroende än innan du åkte. Har nämligen tittat ikapp. Så kan bara titta en gång i veckan nu:( men ska nog köpa första Merlin säsongen så jag överlever. Älskar dig! kramis kramis!!

2011-10-26 @ 17:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0