Snart kommer regnet som en våg och sköljer bort allt som inte är musiken

här kommer lite bilder från min rosa kamera jag haft med nu några dagar :p
.
.
För att stilla våra nerver efter paranormal activity hamnade vi på slug där vi drack en öl/cider/drink
Vilken snygging hon är min homie!
Blåsfisken!
frulle dagen efter blev det sedan på nero innan vi gick till en sportbar och såg våra lag drabba samman. De röda vann denna gång men nästa gång tar vi dom.
Jag och Emil skulle gå till victoria och vi utforskade en alternativ väg. Ta aldrig den vägen. Den var jävligt lång.
det var ju fint i alla fall :D
.
Sen tog jag tuben hem och landade slutligen i Watford hos Emilia. Det var trevligt det. Skippade dock road trip till oxford för jag kände att jag behövde ta det lite lugnt. Typ sitta hemma. Sagt och gjort.
.
.
Barnen hade skrivit mitt namn på kylskåpet. Festligt! Kreativt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0