Söndagar

Vaknade så där lagom bakis idag. Alltså inte så bakis alls. Trött var jag dock och mina fötter var lite trött. Dygnade ju nästan igår då jag började klockan nio på buss in till stan för att ta tåg till Britghton. Sen var vi där vilket var underbart. På tåget hem bestämdes det att det var utgång som gällde och jag hann inte hem=valde att inte hinna hem emellan. Så det blev direkt till restuarang och sen ut och ta e drink innan vi efter några om och med hittade en klubb/bar. Det var väl inte det coolaste man sett men det dög för att dansa några timmar.
.
Mina fötter dog nästan den natten. Har aldrig haft så ont i hela mitt liv. Men ja shit happens. Gör man 17 timmar i ett par skor man aldrig haft förut får man nog räkna med lite smärta. Haha. Men ja som sagt det går ju över. De är nästan normala idag.
.
Dagen har annars spenderats i Camden. Eller snarare eftermiddagen. På bussen hem pratade jag och Denise med en amerikanare som tyckte vi såg ut som 13. Denise sa thank you men vi båda menade ju fuck you. Asså tretton? verkligen?
.
Ska inleda veckan i lungt tempo och försöka vara hemma så mycket som möjligt. Behöver spara lite pengar känner jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0