Sunday? or simply part 3

Åh söndag var lätt helgens höjdpunkt. Jag var på Ikea. Jag, Emma och Mareike tog tunnelbanan dit. Åh vad det kändes som sverige när jag såg varuhuset. Åh det kändes som hemma där. Verkligen! De hade tillochmed svenska flaggor man kunde få och gå runt och vifta med.
.
Självklart blev det inte så mycket möbler eftersom vi skulle ta tuben men känslan av Ikea gjorde att jag trodde att jag var i sverige. Vi köpte mat i restuatangen. Dock inte köttbullar för min del. VAr inte sugen på det alls och min värdmamma hade sagt att de var äckliga. Men Mareike tog det och hon klagade inte så det var ju bra!
.
Mitt i allt ihop dök även Jessica upp. Bara random. Samma Ikea, samma dag, samma tid, samma plats. Vad är oddsen? Blev sjukt glad av att se henne såklart!
.
Sen gick vi mest och plockade småsaker. För mig blev det, överkast, kudde, filt, krokar, ljuslyktor och värmeöjus. Trivs bra i mitt rum nu och ser framemot att tända ljus nu när det börjar bli mörkt. Måste fortfarande ha en tändare dock. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0