Part one belongs to friday

Ojojoj. Länge sen sist. Har ingen vettig anledning till att inte ha bloggat. Har inte haft någon lust helt enkelt :O sånt händer ju. Ska försöka skärpa mig lite nu! Lär ju ha en hel del att berätta om vad jag har gjort.
Vi börjar väl där det förra inlägget slutade.
Jag och Tessie åkte till Liverpool street station. Satt på en pub, drack TORR cider och öl och hade det trevligt med Jacop, Max och några fler. Det var en fin hejdåstund som dock tog slut alldeles för snabbt. Klockan blev halv tolv och det var dags att säga hejdå :( Vi roade oss med att tatuera varandra med min fina bläckpenna. Dock var det väl mest Jacop som blev det :p Dock syns lite kvar på min arm om man kollar noga!
Bussen var en timme försenad och när vi vinkat av dem, ställt till en scen och hunnit förfrysa oss missade även jag och Tessie sista tunnelbanan därifrån. Surt. Sen blev vi guidade helt fel. Gick i typ en halvtimme och letade efter en buss till Victoria. Det gick inte så bra. Typ en timme ch en halv timme senare hamnade vi istället vid piccadilly där vi åt på donken. Sen åkte vi hem. Somnade ganska snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0