How to save a life

Det går lite segt att blogga just nu. Helgerna spenderas i centrala London med vänner. Veckodagarna för det mesta här i Fullis eller runt i krokarna. Ibland känns det inte så värt att skriva om samma vardagliga saker bara. Och på helgerna är jag ofta ute så mycket att jag inte orkar när jag är hemma. Lite lat :D
Helgen har i alla fall varit helt underbar. Fint väder, fina vänner. Allt tipptopp. Har inte så mycket bilder att skryta med heller.
.
Nu börjar en ny vecka. Inget nytt än så länge. Jag och Denise ska fortsätta vårat sunda liv med att börja jogga på morgonen istället för power walk. Nu är det powerwalk ca 1 timme varje morgon. Det är faktiskt en riktigt trevlig start på dagen. Nu ska vi alltså ge oss på att börja jogga istället. Det blir nog bra det med. Men vi/jag har inte den bästa kondisen så vi får trappa upp det långsamt. Inget maraton i sikte än på några år! haha.
.
Solen  lyser även idag så det ser ut att bli en dag i solen men hä i London njuter vi så länge det varar. Det har inte regnat på länge och det är inte ofta det är så. Mina första veckor här regnade det ju varje dag.
.
.
Helgens mest besökte plats är i alla fall piccadilly circus. Har suttit i den trappan minst en gång per dag. Haha.

Kommentarer
Postat av: M

Men vi gillar vardagliga saker... Kram kram <3

2011-10-03 @ 22:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0