You remember me when the west wind moves

De sista tio lediga minutrarna lägger jag på den här bloggen. Har spenderat dagen på westfield. Det kanske snyggaste shoppingcentret jag sett. Europas största. Dock inte mycket folk eftersom det var mitt på dagen. ME like. Åkte först till Chelsea och mötte Emil. Eller jag när jag åkt två hållplatser meddelar busschauffören att det kommer ta ca 25 min att ta sig genom trafikstockning vi befinner oss i. JAg besämde mig för att gå istället. Det tog exakt 20 minuter. Det kan ju vara bra att veta. Vi hamnade i alla fall på rätt buss tillslut och sedan vid shoppingcentret.
.
För mig blev det inget mer än en box med indisk mat. Hade helst shoppat kassarna fulla men pengarna landar ju på kontot på fredag så jag får hålla mig lite. :D Emil fick i alla fall sin jacka köpt så nu klarar han nog den hårda vintern här på ön. '
Så här kort är även mitt hår nu mera. Har inte vant mig än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0