Allting kan finnas i ägget

Sitter i köket och väntar på att ugnen ska bli varm så jag kan stoppa in maten. Det blir paj och pommes. Dessa brittiska seder alltså :p Tvillingarna fyller sex år och har valt mat. Körde på lego som present och tror det blev uppskattat :) de glömde säga tack man kan ju inte få allt?
.
Är som sagt lite fattig efter helgens bravader och dagens presentköp så jag tog mig en rask promenad till Hammersmith. Bra för hälsan och ekonomin! Ska leva snålt veckan ut för på fredag får jag ju pengar igen ;) Blir nog en lunch hos Denise och en promenix med Ollebolle.
.
.
Okej ja jag brukar inte klia mig i huvudet så ofta eller sitta sådär med en ärmen uppdragen men men. Ibland bara kör man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0