Bara stjärnor mellan träden

God förmiddag på er alla! Det är strålande sol ute och jag är på strålande humör. Barnen berättade för mig i morse att de vill att "this day is going to be better than yesterday and the day before that" Ja asså sämre kan man ju inte få det. Men det var ju skönt att vi delade åsikt om det där.
.
Började halv åtta idag och tog barnen från frukosten och sedan till skolan. Det gick bra det med. Sen tog jag mig en promenad i solen. Behövde inte ens koftan på mig utan gick i bara t-shirt. VÅREN ÄR PÅ G! Efter det tog jag en dusch och gjorde de bästa amerikanska pannkakorna i världen. Hade blåbär i och det var så gott... men jag är ju blåbärsjunkie! Resten av dagen ska jag bara ta det lungt och slänga in en till tvätt i maskinen.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0