det är inte så långt hem...

Helgen har innehållit mycket spännande. Både mys och lite smärta. Började fredagen med bio med denise. Vi såg the vow. Helt okej men inte fantastisk. Gillar man romantiska filmer är det nog bra :) vi skiljdes åt tidigt och på lördagen unnade jag mig en lång sovmorgon! Såååå skönt. Sen åkte jag till balham där det var meningen att det skullle powerwalkas och sen äta lunch på subway. Men det vräkte ner så vi skippade promenaden. Sen hängde vi på starbucks och på denise rum hela kvällen. Vi planerade tatueringar och lyssnade på musik :)
.
På söndagen tog vi saken i egna händer. Vi åkte till hammersmith tattoo. Denise var helt klart nervösast och satt vit som ett lakan i soffan. Antoher first for Me att se henne sådan. Men vi gick båda hjälp med designen och tillslut fick vi komma ner i källaren.  Och ja ska inte ljuga. Det gjorde ont. Skitont vissa stunder men utan att det var obehagligt.

.
Vilken champion hon var min Denise :)
.
.
.
Min tatuering till dom bästa i världen! <3

Kommentarer
Postat av: Annalena

Åh, Hannis vad fint det blev. Du har en papi som är otroligt glad över det. Bland det finaste man kan göra för sina föräldrar gissar jag. Kramis

2012-02-20 @ 15:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0