Kom ta mig hela vägen hem

Åh har haft den bästa helgen på länge. Underbart. Vacker väder, helium, picknick, shopping, restuarang, solglasögon, bara armar, pub, barnvakt, harry potter, ben'n'jerry.
.
Nu ligger jag i min säng med täcket över benen och lyssnar på Patrik Isaksson. Skratta ni som vill.
.
Började helgen med sleep over hos Denise. Mycket mysigt trots att harry potter-filmen hängde sig i den bästa scenen. Vi hade det så fint ändå vi... Sen steg vi upp och förberedde picknick i Hampstead heath. Väl där mötte vi massa fina svenskar och begav oss upp på kullarna med utsikt över hela London. Så mysigt och varm och soligt och härligt. Sen åkte vi in på stan och lite senare på kvällen hamnade några av oss på en mysig pub. Jag bestämde mig för att jag vill skeda med Denis en natt till och vi åkte hem till henne ganska tidigt. Sov som en prinsessa den natten ;D
.
Idag stod fotboll på agendan. Arsenal-Tottenham also known as Londonderby nr ett. Norra London. Oooooooh det var spännande. Folk som pendlade mellan hopp och förtvivlan, folk som diskuterade tatueringar, folk som satt på facebook, folk som kollade efter snygga killar. När Arsenal punkterat matchen och vunnit med fem mot två begav sig några av oss till Covent garden eller var det nu var. Vet int exakt. Vi hamnade på Nero där jag avnjöt en cheese cake. Den var god. Efter detta gick jag till Piccadilly och åt middag med Emma, Matilda och Linnea. Värdig avslutning på en bra helg :D
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0