Let the sun illuminate the words that you can't find

Picknickdag idag! Träffade Emil, Bella, Tessie, Emma och Alice (Emmas ena barn) i Parsons green idag. Vi hade picknick. Riktigt trevligt det där. Det enda som saknades var lite sol. Men den kommer kankse en annan dag? Det känns i alla fall att våren är på g och jag njuter för fullt. Älskar att slippa frysa när jag går ut och inne också för den delen.
.
När jag hämtat barnen ska vi skynda hem och läsa läxan och sen ska vi ha en liten play date med Emma och hennes barn. Det blir nog kanon det :D Får se om jag beger mig till svenska puben ikväll. Beror lite på hur jag känner! Har defintivt ingen ekonomi för det men jag får se hur jag gör :) Det är i alla fall fotboll i kväll jag gärna skulle se.
.
.
.
Bleka jävlar är vi.
.
.
Tessie fick en ny kompis.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Ser härligt ut med vår i London. Är lite avundsjuk.

Kramar

Ewa

2012-03-01 @ 08:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0