My heart skips skips a beat

Helgen är nu slut. Lördagen spenderades med Denise på stan. Det blev lite häng i parken samt lite shopping. Hittade en lång grå klänning som jag köpte. Var lite tveksam till den först men sen körde jag på ändå. Blir fin i sommar till converse och jeansjacka. På kvällen åkte jag till Kensington och barnvakta med Olivia. Så jäkla kul film såg vi. White chicks. Dog lite. Sen tog jag bussen hem vilket också var ett äventyr. Den som vill får höra i real life.
.
Idag lämnade jag huset vid ett för då var det dags för barnkalas. Jag gillar ju barn men någon måtta får det vara. Inte när jag är ledig, tack! Jag och Emma satte oss på Nero i Fulham några timmar innan vi gick till Fulham Broadway och träffade Emil. Sen blev det bio. Woman in black. Det var festligt. Inte så läääskig som folk antyt men småmysig och så. Skönt att inte vara rädd när man ska sova. Idag firar jag och Denise två veckor som tatuerade också. Festligt festligt! Den mår bra tatueringen. Och jag blir glad när jag ser den. Är glad över att jag gjorde den.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0