Unbreakable

En sak jag stör mig på väldigt mycket är när människor inte litar på att man kan hantera deras ägodelar på ett säkert sätt. Ska inte nämna några namn men det händer rätt ofta att man får kommentaren. "Var försiktig" när man får låna dennas Iphone, kamera eller liknande. Asså say what? Jag kommer inte tappa den om inget oväntat sker. Typ tornado eller liknande.  Bara för att jag vill kolla på en bild eller ta ett foto kommer inte er grej gå sönder. Get it? När ni har den är chansen lika stor att den går sönder. Så snälla säg inte var försiktig bara för att jag ska hålla i er älskling i 20 sekunder. Jag fattar att ni inte vill att den ska gå sönder. Men det kommer den inte göra! I won't break it. Den går inte sönder för att jag håller i den. Jag har också en kamera och en mobil och en dator och en tv och en skål av porslin. Jag kan hantera ömtåliga saker. Den går inte sönder!!!!
.
Känner ni er påhoppade så kanske ni behöver det. Detta var bara nått jag kom på när jag skalade potatis idag. Jag är inte bitter eller så. Snart ska jag ha en omröstning här istället. Det blir kul.
.
Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0